Κρίση και επιλογή εργασιών Συνεδρίου
Προκειμένου να διασφαλιστεί η αξιοπιστία της διαδικασίας αξιολόγησης, κάθε περίληψη θα κρίνεται από συγκεκριμένα μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής, οι οποίοι/-ες δεν θα έχουν πρόσβαση στο όνομα ή σε άλλες πληροφορίες όσον αφορά τα στοιχεία ταυτότητας του/της συγγραφέα ή των συγγραφέων, εφόσον πρόκειται για ομάδα.
Η αξιολόγηση θα γίνει σε δύο φάσεις (επιλογή και κατάταξη) στη βάση των κάτωθι κριτηρίων:
Κριτήρια επιλεξιμότητας περιλήψεων (για τη συμπερίληψη ή τον αποκλεισμό από το Πρόγραμμα του Συνεδρίου)
-Συνάφεια με μία τουλάχιστον από τις θεματικές ενότητες του συνεδρίου
-Συνολική εικόνα περίληψης (πλήθος λέξεων, δομική αρτιότητα, ορθή χρήση εννοιών, επιμέλεια)
Κριτήρια κατάταξης επιλέξιμων περιλήψεων για συμπερίληψη στο τελικό Πρόγραμμα του Συνεδρίου
Δεδομένων των χρονικών περιορισμών (όσον αφορά τις προφορικές ανακοινώσεις) και του περιορισμένου χώρου (όσον αφορά τις αναρτημένες εργασίες), από τις περιλήψεις που πληρούν τα παραπάνω κριτήρια θα επιλεγούν για το τελικό πρόγραμμα αυτές που θα λάβουν υψηλότερη αξιολόγηση στα παρακάτω κριτήρια:
-Θεωρητική τεκμηρίωση: επαρκής ανάπτυξη και στήριξη του θέματος, μεθοδολογία που ακολουθήθηκε
-Σαφήνεια: σαφής παρουσίαση του στόχου, της μεθοδολογίας και της διαδικασίας
-Συμβολή της εργασίας στην πρόοδο όσον αφορά την κατανόηση, την πρόληψη ή/και την αντιμετώπιση της βίας κατά των ανηλίκων.
Ειδικότερα:
-Στις ερευνητικές εργασίες αξιολογούνται οι στόχοι (σχετικότητα με την κατανόηση, την πρόληψη ή/και την αντιμετώπιση της βίας κατά των ανηλίκων), η μεθοδολογία, η διαδικασία και τα συμπεράσματα.
-Στην περίπτωση παρουσίασης παρεμβάσεων/προγραμμάτων αξιολογούνται ο στόχος (όσον αφορά την ανάγκη που η παρέμβαση/ το πρόγραμμα επιχειρεί να καλύψει), η μεθοδολογία εφαρμογής, η σαφήνεια της παρουσίασης των παρεχόμενων υπηρεσιών (σε περίπτωση παρέμβασης) ή/και των δραστηριοτήτων (σε περίπτωση προγράμματος) και τα διαθέσιμα δεδομένα αξιολόγησης.
-Στην περίπτωση εργαστηρίων αξιολογούνται οι μαθησιακοί στόχοι, οι ανάγκες όσον αφορά τις επαγγελματικές δεξιότητες που το εργαστήριο επιδιώκει να βελτιώσει και η ενσωμάτωση διαδικασιών διαδραστικής μάθησης.